Partnerzy Biznesowi


Goldschmidt Thermit Polska Sp. z o.o.
86-010 Koronowo
MATERIAŁY I OPRZYRZĄDOWANIE
DO SPAWANIA TERMITOWEGO



MITOR Sp z o.o. Sp. K.
Śleszyn ul. Kasztanowa 7, 99-321 Żychlin
KOMPLEKSOWE BUDOWNICTWO KOLEJOWE, PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO

Goldschmidt

Globalnie zorganizowana - lokalnie zaangażowana” – to motto Grupy Goldschmidt.

Goldschmidt łączy w swoich firmach całą wiedzę potrzebną do budowy, utrzymania, kontroli i monitorowania sieci kolejowej. Globalna sieć ekspertów zapewnia dostęp do międzynarodowej gamy produktów i usług również w Polsce z dedykowaną osobą kontaktową i wiedzą całej grupy. Wiedza, doskonałe wyposażenie techniczne i wysoko wykwalifikowany personel pozwalają kompleksowo realizować każde zadanie na wysokim poziomie jakości na całym świecie.

Historia sukcesu dzisiejszej międzynarodowej Grupy Goldschmidt rozpoczyna się w 1895 roku wraz z wynalezieniem procesu Thermit przez chemika i pioniera kolei, profesora Hansa Goldschmidt któremu udało się technicznie wykorzystać redukcję tlenków metali za pomocą proszku aluminiowego. Rewolucja ta została szybko wykorzystana, aby umożliwić spawanie torów kolejowych.

Goldschmidt Thermit Group jest dalej w całości własnością rodziny Goldschmidt i tworzą ją ok. 25 średniej wielkości firm.

Minęło już ponad 125 lat od zgłoszenia patentowego („Goldschmidt Process” gdy w 1895 r. Hans Goldschmidt otrzymał „Imperial” patent numer 96317 na proces aluminothermic), który jest uważany dalej za najnowocześniejszy sposób spawania szyn. Proces ten jest stale rozwijany i optymalizowany.

Przedstawicielem Grupy Goldschmidt w Polsce jest GOLDSCHMIDT THERMIT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ogrodowa 71, 86-010 Koronowo.

Centralny Zakład w Halle (Saale-Niemcy) zatrudnia 160 wysoko wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży i serwisu.
Ich wspólnym celem jest spełnienie wszystkich wymagań klientów dzięki innowacyjności, wydajności, niezawodności, elastyczności i najwyższej jakości. Firma około 1993 roku wprowadzała przy współpracy DBT (obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe SA Centrum Diagnostyki) metodę SOWoS zastępując mniej rozwiniętą technicznie metodę spawania Amotherm. W dalszym ciągu jest dostawcą technologii, materiałów i osprzętu do spawania szyn kolejowych i tramwajowych oraz innych specjalnych profili.

Przedstawicielem w Polsce jest Pan Piotr Śnieżawski

+48 608 452 459

piotr.sniezawski@goldschmidt.com